Trh cateringových služieb v gastronómii – Ing. Petra Martinková
Ing. Petra Martinková
Diplomová práce
Trh cateringových služieb v gastronómii
The Market of Catering Services in Gastronomy
Abstract:
The aim of this thesis is market of catering services in gastronomy where focus on catering services and companies that provide and ensure catering in Žilina and its surroundings Comparing their menu and prices. Assess the overall market situation in the area and suggest improvements, possibly highlighting their qualityAbstract:
Cielom mojej diplomovej prace je trh cateringovych sluzieb v gastronomii kde sa zameram na cateringove sluzby a firmy ktore poskytuju a zabezpecuju catering v meste žilina a jej okoli Porovnám ich ponuku a ceny Zhodnotim celkovú situaciu na trhu v danej oblasti a navrhnem zlepsenia popripade vyzdvihnem ich kvalitu poskytovanych sluzieb
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7706/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: Ing. Pavla Burešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTINKOVÁ, Petra. \textit{Trh cateringových služieb v gastronómii}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/wthcvz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Aneta Trkalová -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková -
Uvedení nové služby na trh
Dagmar Novotná -
Strategie zavedení nové služby na trh
Hana Kachlířová -
Business plán (hotelového řetězce, cestovní kanceláře) při vstupu na nový trh
Yana Vahidova -
Tvorba produktu cestovního ruchu pro zdrojový trh Ruska
Saška Saška -
Marketingový plán uvedení nové služby na trh
Khanh Linh Nguyenová -
Zavádění nové služby na trh odpadového hospodářství
Martin Žižka