Webový informační systém pro marketingový výzkum – Bc. Martin Holoubek
Bc. Martin Holoubek
Master's thesis
Webový informační systém pro marketingový výzkum
Online Information System for Marketing Research
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout a implementovat webový informační systém pro marketingový výzkum specializovaný na letákovou a výrobkovou analýzu. Nově navržený systém bude navazovat na stávající program Leaflet Monitor (aktualizace dat, zobrazování obrázků s letáky apod.). Součástí nového informačního systému bude třívrstvá architektura uživatelů a jejich práv, překladový modul, dokumentace, nápověda …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to design and implement a web information system for market research specializing on leaflet and product analysis. The newly designed system will pick up the threads of an existing program called Leaflet Monitor (data refresh, leaflet display, etc.). The new information system will incortporate a three layer user architecture, including the their rights, a translation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ox3s5/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 2. 2006
- Supervisor: prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum a informační systémy
Ahmed Salem Ahmed Ba Hakim -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí v segmentu dodavatelů informačních služeb
Petr Gajdík -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Marketingový výzkum v oblasti trhu služeb
Veronika Štedráková -
Marketingový výzkum trhu
Petr Kebo -
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum
Petra Trojanová