Bc. Eliška Prchlíková

Master's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků se službami či výrobky vybrané společnosti

Customer satisfaction analysis with servises or products of a selected company
Abstract:
Do tvrdého konkurenčního boje na trhu cestovního ruchu a hoteliérství dnes vstupuje management vybaven poznatky marketingu služeb a jeho nástroji. Týmy pracovníků hledají malé i velké konkurenční výhody, aby zákazník na trhu o hotelu věděl a využil ho. Cílem je zákazník spokojený, u kterého je předpoklad, že služby hotelu opět využije. Na otázku „Kdy a proč bude zákazník spokojený?“ hledá odpověď marketing …more
Abstract:
The management enters the hard competitive environment of travelling and hotel businesses provided with the knowledge of marketing services and tools. Teams of workers look for small and big competitive advantages so that the customer (guest) on the market could know all about the hotel and would stay here. The goal is a happy guest who is expected to use the hotel services again. The question “When …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Reader: Ing. Vít Holienčin

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní