Martina Sotáková

Master's thesis

Efektivita podprahovej reklamy

Efektivita podprahové reklamy
Abstract:
Diplomová práce se snaží najít odpověď na otázku zda podprahová reklama dokáže ovlivnit chování spotřebitele a přimět ho k volbě konkrétního produktu. První, teoretická část práce, se zabývá rešerší literatury zaměřené na problematiku podprahové reklamy. V následující části se soustředí na popis metodiky využívané při výzkumech uvedené problematiky a popis statistického zpracování výsledků experimentu …more
Abstract:
Master´s Thesis aims to find the answer to the question whether subliminal advertising is able to influence consumer behaviour and make him to choose the specific product. The first, theoretical part, deals with literature review which focuses on the issue of subliminal advertising. In the second and third part, it concentrates on the description of methodology used in studies of aforementioned topic …more
Abstract:
Diplomová práca sa snaží nájsť odpoveď na otázku či podprahová reklama dokáže ovplyvniť správanie spotrebiteľa a prinútiť ho k voľbe konkrétneho produktu. Prvá, teoretická časť práce, sa zaoberá rešeršou literatúry zameranej na problematiku podprahovej reklamy. V nasledujúcej časti sa sústredí na popis metodológie využívanej pri výskumoch uvedenej problematiky a popis štatistického spracovania výsledkov …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Adriana Starostová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50964

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management