Martina Sotáková
Master's thesis
Efektivita podprahovej reklamy
Efektivita podprahové reklamy
Abstract:
Diplomová práce se snaží najít odpověď na otázku zda podprahová reklama dokáže ovlivnit chování spotřebitele a přimět ho k volbě konkrétního produktu. První, teoretická část práce, se zabývá rešerší literatury zaměřené na problematiku podprahové reklamy. V následující části se soustředí na popis metodiky využívané při výzkumech uvedené problematiky a popis statistického zpracování výsledků experimentu …moreAbstract:
Master´s Thesis aims to find the answer to the question whether subliminal advertising is able to influence consumer behaviour and make him to choose the specific product. The first, theoretical part, deals with literature review which focuses on the issue of subliminal advertising. In the second and third part, it concentrates on the description of methodology used in studies of aforementioned topic …moreAbstract:
Diplomová práca sa snaží nájsť odpoveď na otázku či podprahová reklama dokáže ovplyvniť správanie spotrebiteľa a prinútiť ho k voľbe konkrétneho produktu. Prvá, teoretická časť práce, sa zaoberá rešeršou literatúry zameranej na problematiku podprahovej reklamy. V nasledujúcej časti sa sústredí na popis metodológie využívanej pri výskumoch uvedenej problematiky a popis štatistického spracovania výsledkov …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50964
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Adriana Starostová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Podprahová reklama
Sára Štětková -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Podprahová reklama v médiích
Tereza Vaňurová -
Podprahová reklama z pohledu psychologie
Lenka Kafková -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele
Veronika ÁBELOVÁ