Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu – Ing. Kateřina LUŽNÁ
Ing. Kateřina LUŽNÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu
Project of Improvement of Competitiveness of ALIKA a.s. with Marketing Mix Implements
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA za pomoci nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na část teoretickou, která zpracovává poznatky vztahující se k marketingovému řízení společnosti, konkurenci a konkurenceschopnosti vycházející z dostupné literatury. Další, praktická část, je analýzou marketingového mixu a konkurence společnosti ALIKA. Diplomovou práci …víceAbstract:
This Master thesis is focused on increasing of competitiveness of company ALIKA with marketing mix implements. It is divided into theoretical part including theoretic knowledge about marketing management, competition and competitiveness. Second part is practical part and it is including analyse of marketing mix and competition of ALIKA company. Master thesis is terminated by idea part which plan some …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor:
12383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUŽNÁ, Kateřina. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/wtstjv/.
Jak správně citovat práci
LUŽNÁ, Kateřina. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 08. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.
Zuzana Chovancová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
David Krchňák -
Marketingové řízení jako jeden z nástrojů dosažení konkurenceschopnosti firmy INSI INDUSTRIAL a.s.
Martina ROSINOVÁ -
Marketingové řízení MSP
Linda Šalanská -
Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy
Pavel JULINA -
Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.
Martina HLAVAČKOVÁ -
Marketingové řízení v pivovaru ZUBR a.s. jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti
Kateřina KRÁLOVÁ