Leona POLOPRUDSKÁ

Master's thesis

Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice

Learner autonomy in the teaching of German as a foreign language at Waldorf schools compared to basic schools of the Pardubice region
Abstract:
Learner autonomy in the teaching of German as a foreign language at Waldorf schools compared to primary schools of the Pardubice region This thesis compares teaching strategies that promote learner autonomy in the teaching of German as a foreign language at alternative Waldorf primary school Gorkého and at traditional primary school Závodu míru in the Pardubice region. The thesis contains two main …viac
Abstract:
Autonomie žáka ve výuce německého jazyka na waldorfských školách ve srovnání se základními školami v Pardubickém kraji Tato diplomová práce se zabývá srovnáním učebních strategií, které podporují autonomii žáka ve výuce německého jazyka na alternativní základní Waldorfské škole Gorkého a tradiční základní škole Závodu míru v Pardubickém kraji. Práce obsahuje dvě hlavní části, část teoretickou a empirickou …viac
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Martin Lachout, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLOPRUDSKÁ, Leona. Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta