Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice – Leona POLOPRUDSKÁ
Leona POLOPRUDSKÁ
Diplomová práce
Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice
Learner autonomy in the teaching of German as a foreign language at Waldorf schools compared to basic schools of the Pardubice region
Abstract:
Learner autonomy in the teaching of German as a foreign language at Waldorf schools compared to primary schools of the Pardubice region This thesis compares teaching strategies that promote learner autonomy in the teaching of German as a foreign language at alternative Waldorf primary school Gorkého and at traditional primary school Závodu míru in the Pardubice region. The thesis contains two main …víceAbstract:
Autonomie žáka ve výuce německého jazyka na waldorfských školách ve srovnání se základními školami v Pardubickém kraji Tato diplomová práce se zabývá srovnáním učebních strategií, které podporují autonomii žáka ve výuce německého jazyka na alternativní základní Waldorfské škole Gorkého a tradiční základní škole Závodu míru v Pardubickém kraji. Práce obsahuje dvě hlavní části, část teoretickou a empirickou …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martin Lachout, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLOPRUDSKÁ, Leona. \textit{Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wtv07u/.
Jak správně citovat práci
POLOPRUDSKÁ, Leona. Lernerautonomie im DaF-Unterricht an Waldorfschulen im Vergleich zu Grundschulen am Beispiel der Region Pardubice. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Učitelství německého jazyka a literatury (KS)
Práce na příbuzné téma
-
Waldorfská pedagogika - způsob alternativního vyučování
Marta Gemperlová -
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová -
Waldorfská pedagogika očima rodičů
Andrea MAČALÍKOVÁ -
Waldorfská pedagogika v současném primárním vzdělávání
Petra MICHÁLKOVÁ -
Waldorfská pedagogika- mýty a fakta
Lucie KRAUSOVÁ -
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Renáta Straková -
Waldorfská pedagogika realizovaná v současné mateřské škole
Eva TEICHMANOVÁ -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání jako jedna z možností volby pro dítě
Lucie MALÁ