Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí – Bc. Kristina Drahoňovská
Bc. Kristina Drahoňovská
Bachelor's thesis
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Happiness for sale - role of marketing communication and hedonistic model of happiness
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o tom, co je obsahem lidského štěstí a jak štěstí rozumět s bližším zaměřením na hédonický projev štěstí. Objasňuje, jak pocit štěstí souvisí životním stylem a životní úrovní společnosti. V tomto kontextu se zaměřuje na uspokojování lidských potřeb spotřebou s cílem dosáhnutí pocitu hédonistického štěstí. Práce přibližuje obecné teoretické poznatky o strategických technikách …moreAbstract:
Theses discusses a content of human happiness with a closer focus on the hedonistic expression of happiness. It explains how happiness is related to lifestyle and standard of living of society. In this context it focuses on meeting the needs of human consumption with the aim of achieving a feeling of hedonistic happiness. Work approaches general theoretical knowledge about the techniques of strategies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pg0jp/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRAHOŇOVSKÁ, Kristina. \textit{Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/wtw4yz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Zdravý životní styl a žáci se sluchovým postižením na střední škole
Petra Gluchová -
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Žaneta Rojíčková -
Natural Horsemanship jako životní styl v mladší dospělosti
Dominika Struminská -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Barbora Kunclová