Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti – Lukáš SITTA
Lukáš SITTA
Bakalářská práce
Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti
Analysis of Website Traffic and Suggestions to Improve Website Traffic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá způsoby sledování chování zákazníka na podnikových webových stránkách. Základním cílem práce je analýza jednotlivých faktorů, které ovlivňují chování zákazníka. Dále se zaměřuje na nové formy marketingové komunikace, spojené s rozvojem nových technologií, a vliv zvyšující se komercionalizaci internetu. První, teoretická část, pojednává o vývoji internetu a informačních technologií …víceAbstract:
This bachelor thesis follows up ways of customer behaviour on corporate website. The basic aim of my work is analysis of individual factors that influence customers? behaviour. This work also focuses on new forms of marketing communications that are connected to rapid expansion of new technologies and influences of commercialization of the Internet. First theoretical part focuses on advancement of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SITTA, Lukáš. Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Webová analytika
Jakub Možný -
Mobilní webová analytika - Nástroj pro analýzu návštěvnosti mobilního portálu
Miroslav Joha -
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Tomáš Vopička -
Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce
Jan Jindra -
Webová analytika a reklamní kampaně PPC
Richard KRUTZKY -
Webová analytika v internetovém obchodování
Pavel Jašek -
Využití kvalitativních dat o chování uživatelů ve webové analytice
Michael Repetný -
Personalizace obsahu na webu
Ondřej Šatera