Luboš VINŠ

Bachelor's thesis

Reklama

Reklama a magie

Advertisement. Advertisement and magic.
Anotácia:
Reklama je fenoménem v dnešním svete tak významným, že ho nelze pominout. Její uhrancivost mnohdy hranicí s totalitou ve smyslu jejího totálního pusobení na príjemce. Nemužeme o ní sice a priori prohlásit, že by si nárokovala neco více než jen momentální pozornost, ale postupná promena našeho sveta, nás samých, vybízí k tomu, abychom uvažovali o její roli v tomto procesu. Predevším je treba zabývat …viac
Abstract:
Advertisement is such a striking phenomenon in today?s world that we can not avoid dealing with. It influences the way we do shopping, we speak, perceive and may influence the way we think if we are not resistant enough. A question arises: What is behind its strong influence? It?s so intrigued we might feel certain similarity with powers of magic. So we lay a hypothesis: Does advertisement have something …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor: 40179

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Prof. PhDr. Jarmila Doubravová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VINŠ, Luboš. Reklama. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická

University of West Bohemia

Faculty of Philosophy and Arts

Bachelor programme / odbor:
Humanities Studies / Humanities