Počítadla a jejich význam pro primární matematické vzdělávání – Věra STEHLÍKOVÁ
Věra STEHLÍKOVÁ
Diplomová práce
Počítadla a jejich význam pro primární matematické vzdělávání
Counters and their importance for primary mathematics education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím počítadel jako názorné didaktické pomůcky v primárním matematickém vzdělávání. Rekapituluje teoretické poznatky z historie a praktické zkušenosti s počítadly na pozadí edukačního prostředí. Práce obsahuje dotazníkové šetření, které je zaměřeno na využití počítadel učiteli na 1. stupni základních škol.Abstract:
This thesis deals with the usage counters as visual didactic aids in teaching primary mathematics education. Recapitulates the history of theoretical knowledge and practical experiences with the counters on the background of the educational area. Thesis contains a survey, which is aimed on the using of counters to first degree of basic school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2013
Zveřejnit od: 9. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
- Vedoucí: Doc. PhDr. Bohumil Novák, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEHLÍKOVÁ, Věra. Počítadla a jejich význam pro primární matematické vzdělávání. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická hra v primárním vzdělávání
Andrea Grácie FEŠAROVÁ -
Pohádka jako didaktický materiál v období preprimárního a raně primárního vzdělávání
Marcela Durdová Kimmerová -
Didaktická hra v primárním vzdělávání
Silvie PŘIKRYLOVÁ -
Programovatelná robotická pomůcka pro primární vzdělávání
Michal NOVOTNÝ -
Využití lapbooku ve vlastivědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ na příkladu Šumperska
Helena Urbánková -
Didaktická hra v primárním matematickém vzdělávání
Soňa KROPÁČOVÁ -
Komparace edukačních systému Srí Lanky a České Republiky se zaměřením na primární vzdělávání
Kristýna Blažková -
Možnosti využití učebních pomůcek a didaktické techniky v práci učitele praktického vyučování
Zdeněk Alexa
Název
Vložil
Vloženo
Práva