Didaktická hra v primárním vzdělávání – Silvie PŘIKRYLOVÁ
Silvie PŘIKRYLOVÁ
Diplomová práce
Didaktická hra v primárním vzdělávání
Didactic Game in Primary Education
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá didaktickou hrou v primárním vzdělávání. Záměrem práce je zjistit, jakým způsobem učitelé využívají didaktické hry ve výuce a do jaké míry je didaktická hra schopna rozvíjet vybrané sociální dovednosti žáků. Zjištění probíhalo na základě realizovaných didaktických her u žáků 4. a 5. tříd a jejich následným hodnocením vybraných sociálních dovedností. Výsledky výzkumné …víceAbstract:
This diploma work deals with didactic game in primary education. The aim of this piece of work is to find out in which way the teachers use didactic games in education and how much is the didactic game able to develop pupils? chosen social abilities. Finding took place on the basis of implemented didactic games within the pupils of 4th and 5th grades and subsequent evaluation of their social abilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘIKRYLOVÁ, Silvie. Didaktická hra v primárním vzdělávání. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Inovativní pojetí hodnocení v primárním vzdělávání
Klára Kopecká -
Kvalita života dětí v pojetí žáků primárního vzdělávání
Dagmar HASALOVÁ -
Projektované kurikulum tělesné výchovy pro primární vzdělávání ve Španělsku
Veronika Pelcová -
Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání
Marcela OTAVOVÁ -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Mezigenerační tvůrčí setkávání dětí primárního vzdělávání a seniorů
Petra MICHALCOVÁ -
Pojetí vzdělávání na málotřídní škole
Miroslava Kadeřábková -
Alternativní směry v primárním vzdělávání
Lenka Adamová