Strategická analýza podniku z odvětví pohostinství – Klára Jemelková
Klára Jemelková
Bachelor's thesis
Strategická analýza podniku z odvětví pohostinství
Strategic Analysis of the Company from the Hospitality Industry
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na strategickou analýzu vybrané společnosti. V teoretické části popisuji podstatu strategického řízení a nejčastěji využívané metody pro zanalyzování společnosti. Tyto metody jsou aplikovány v praktické části práce, jejímž cílem je zhodnotit dle získaných informací situaci společnosti a navrhnout společnosti možná zlepšení.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the strategic analysis of a selected company. In the theoretical part I describe the essence of strategic management and the most commonly used methods for analyzing the company. These methods are applied in the practical part of the work, the aim of which is to evaluate the situation of the company according to the obtained information and to suggest possible improvements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143401
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2020
- Supervisor: Josef Kašík
- Reader: Jan Novotný
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa