Lucie Hovorková

Master's thesis

Marketingová strategie značky Curaprox

Analysis of Curaprox brand marketing strategy in Czech republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vyhodnotit současnou marketingovou strategii značky Curaprox na českém trhu a navrhnout případné návrhy na její vylepšení. Nejprve je vytvořen teoretický základ pro pochopení funkce značky, vymezení její identity a jsou definovány jednotlivé složky hodnoty značky. Následuje charakteristika prvků marketingového mixu jakožto taktických nástrojů marketingové strategie značky …more
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to evaluate current marketing strategy of the Curaprox brand on the Czech market and to suggest appropriate improvements. At first the theoretical basis of brand strategy is defined. It goes mainly about brand function, brand identity and brand equity. The theory is completed with detailed description for each element of marketing mix. To achieve the main objective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2013
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Stanislav Richter

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35505