Metody učitelů mateřské školy pro udržení pozornosti dětí – Bc. Simona Davidová
Bc. Simona Davidová
Bakalářská práce
Metody učitelů mateřské školy pro udržení pozornosti dětí
Methods used by nursery teachers to keep children's attention
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá metodami, které využívají učitelé mateřských škol, aby udrželi pozornost dětí. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zaměřuje na děti předškolního věku, včetně vývoje kognitivních funkcí, dále se zabývá předškolním vzděláváním. Nakonec se dostáváme i ke zmiňované pozornosti, která je pro tuto práci důležitá a taky k pedagogické komunikaci …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with methods used by nursery teachers to keep children's attention. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part is focused on preschool children which in includes development of cognitive functions and then preschool education. Then there is part about attention which is really important and pedagogical communication at kindergarten. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u3td6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Šmideková
- Oponent: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostické metody využívané učiteli při řešení edukačních problémů žáků na 2. stupni základní školy
Díma ZBOŘILOVÁ -
Výukové metody ve výuce matematiky ve vybraných ročnících 1. a 2. stupně
Tereza SVOBODOVÁ -
Výukové metody využívané u dítěte s vývojovou dysfázií
Jana Syrovátková -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Způsoby práce asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání na příkladu vybrané mateřské školy
Martiníková Martiníková -
Pedagogická diagnostika v prostředí mateřské školy
Jana Danihelová -
Using Montessori Methods in the Czech Educational Setting
Petra Tefelnerová -
Language acquisition in bilingual and multilingual children and language supporting strategies used by bilingual and multilingual parents
Marketa VIDING