Sosiálne siete ako marketingový nástroj – Šimon Kavický
Šimon Kavický
Bakalářská práce
Sosiálne siete ako marketingový nástroj
Sociálne siete ako marketingový nástroj
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem sociálních sítí a jejich využitím v politickém marketingu mezi slovenskými politickými představiteli, včetně prezidentky a premiéra. Hlavním cílem práce je prozkoumat profily a účty politiků, analyzovat formu komunikace a následně formulovat doporučení pro práci se sociálními sítěmi jako marketingovým nástrojem. Teoretická část se věnuje marketingu a marketingovému …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of social networks and their use in political marketing among Slovak political leaders, including the President and the Prime Minister. The main aim of the thesis is to examine the profiles and accounts of politicians, analyze the form of communication and then formulate recommendations for working with social networks as a marketing tool. The theoretical part …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá témou sociálnych sietí a ich využitím v politickom marketingu medzi slovenskými politickými lídrami vrátane prezidentky a predsedu vlády. Hlavným účelom práce je preskúmanie profilov a účtov politikov, zanalyzovanie formy komunikácie a následná formulácia odporúčaní pre prácu so sociálnymi sieťami ako marketingovým nástrojom. Teoretická časť sa venuje marketingu a marketingovému …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Jana Syrovátková
- Oponent: Jan Hřivna
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo