Mediální gramotnost generace Z zaměřená na sociální sítě – Alžběta Mahdalová
Alžběta Mahdalová
Bakalářská práce
Mediální gramotnost generace Z zaměřená na sociální sítě
Media Literacy of Gen Z Focused on Social Sites
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem mediální gramotnosti generace Z zaměřené na sociální sítě. Její teoretická část uvádí čtenáře do problematiky komunikace, médií, sociálních médií, a blíže se věnuje mediální gramotnosti. Praktická část poté interpretuje výsledky z provedeného výzkumu, který zjišťoval mediální gramotnost členů generace Z na sociálních sítích pomocí polostrukturovaných rozhovorů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of media literacy of Gen Z focused on social sites. It´s theoretical part introduces the reader to the issue of communication, media, social media and focuses on media literacy. The practical part then interprets results of the research, which probed the media literacy of members of Generation Z on social networks using semi-structured interviews.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mahdalová, Alžběta. Mediální gramotnost generace Z zaměřená na sociální sítě. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2 . stupně ZŠ
Klára MIKULCOVÁ -
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost a občanská participace učitelů 2. stupně ZŠ
Kristýna Vajdíková -
Mediální gramotnost českých seniorů (projektové řešení)
Martin Foral -
Analýza faktorů ovlivňující mediální gramotnost studentů vysoké školy AMBIS v souvislosti s Covid-19
Nadine Skorko -
Mediální gramotnost žáků základních škol na sociálních sítích
Tereza Sováková -
Návrh průvodce bezpečného chování v online prostředí pro žáky na 2. stupni základní školy
Eliška Terlová