Knižní influenceři a jejich vliv na český knižní trh a čtenáře, Beze jména – BcA. Tereza Štěpánková
BcA. Tereza Štěpánková
Bachelor's thesis
Knižní influenceři a jejich vliv na český knižní trh a čtenáře, Beze jména
Book influencers and their influence on the Czech book market and readers, Nameless
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o knižních influencerech a jejich vlivu na český knižní trh. Zabývá se fenoménem influencerů a jejich výhodami včetně bližšího pohledu na knižní influencery. Podává informace o influencer marketingu a českém knižním trhu. Cílem práce bylo zjistit, zda a jaký mají influenceři vliv na český knižní trh. Výzkum proběhl skrze kvalitativní strukturované rozhovory s marketingovými …moreAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on book influencers and their influence on the Czech book market. It deals with the influencer phenomenon and their advantages including a closer look on book influencers as well as influencer marketing and the Czech book market. The objective of this thesis is finding out whether influencers have any effect on book market in the Czech Republic. Qualitative interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Mgr. Kristýna Kotulanová
- Reader: Nikola Trochtová, MA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Tereza. \textit{Knižní influenceři a~jejich vliv na český knižní trh a~čtenáře, Beze jména}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/wuu44s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Literary Arts / Copywriting
Theses on a related topic
-
Reading with the blind mind: qualitative study
Kristýna Slámová -
Fenomén bookstagram: komparace knižních příspěvků na českých a zahraničních instagramových účtech
Valentýna ONDŘEJOVÁ -
The entry strategy to Belarussian book market
Yulia Ivanova -
Bookstagram jako komunikační platforma knižních influencerů
Tereza Kusynová -
Malí nakladatelé a český knižní trh
Anna Štičková -
Český knižní trh v prvním roce pandemie z pohledu nakladatelů
Anna Fučíková -
Současná původní česká tvorba a knižní trh
Anna Straková -
Knižní trh a knihkupectví v České republice: příspěvek ke geografii maloobchodu
Klára POLEHLOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights