Knižní influenceři a jejich vliv na český knižní trh a čtenáře, Beze jména – BcA. Tereza Štěpánková
BcA. Tereza Štěpánková
Bakalářská práce
Knižní influenceři a jejich vliv na český knižní trh a čtenáře, Beze jména
Book influencers and their influence on the Czech book market and readers, Nameless
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o knižních influencerech a jejich vlivu na český knižní trh. Zabývá se fenoménem influencerů a jejich výhodami včetně bližšího pohledu na knižní influencery. Podává informace o influencer marketingu a českém knižním trhu. Cílem práce bylo zjistit, zda a jaký mají influenceři vliv na český knižní trh. Výzkum proběhl skrze kvalitativní strukturované rozhovory s marketingovými …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on book influencers and their influence on the Czech book market. It deals with the influencer phenomenon and their advantages including a closer look on book influencers as well as influencer marketing and the Czech book market. The objective of this thesis is finding out whether influencers have any effect on book market in the Czech Republic. Qualitative interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Kristýna Kotulanová
- Oponent: Nikola Trochtová, MA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Literární tvorba / Komerční psaní v médiích
Práce na příbuzné téma
-
Reading with the blind mind: qualitative study
Kristýna Slámová -
Fenomén bookstagram: komparace knižních příspěvků na českých a zahraničních instagramových účtech
Valentýna ONDŘEJOVÁ -
The entry strategy to Belarussian book market
Yulia Ivanova -
Bookstagram jako komunikační platforma knižních influencerů
Tereza Kusynová -
Malí nakladatelé a český knižní trh
Anna Štičková -
Český knižní trh v prvním roce pandemie z pohledu nakladatelů
Anna Fučíková -
Současná původní česká tvorba a knižní trh
Anna Straková -
Knižní trh a knihkupectví v České republice: příspěvek ke geografii maloobchodu
Klára POLEHLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva