Měření spokojenosti se službami Baťova kanálu – Kateřina Goišová
Kateřina Goišová
Master's thesis
Měření spokojenosti se službami Baťova kanálu
Satisfaction Measurement with Bata Canal Services
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na měření spokojenosti se službami Baťova kanálu. Hlavním cílem této práce bylo zanalyzovat spokojenost návštěvníků se službami Baťova kanálu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, které se týkají spokojenosti a služeb. V praktické části byla provedena analýza na základě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení, které by měly vést …viacAbstract:
The thesis is focuses on the satisfaction measurement with Bata Canal services. The main aim of this thesis was to analyze the satisfaction of the Bata Canal´s visitors. Theoretical part explains basic terms which are related to satisfaction and services. In a practical part was realized analysis based on questionnaire survey. In closing part, suggestions and recommendations are stated which might …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110588
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Jakub Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Kanal im. Bati i ego porty: perspektiva dlya turizma
Simona FABIKOVÁ -
Analýza služeb poskytovaných při pravidelných plavbách a plavbách na objednávku na Baťově kanále
Pavlína GALUŠKOVÁ