Jana Šantrůčková

Bakalářská práce

Marketing v sektoru služeb

Marketing in the Service Sector
Anotace:
Předmětem bakalářské práce na téma Marketing v sektoru služeb je analýza současného stavu využití jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve vybraném segmentu služeb a jeho zhodnocení. V teoretické části jsou rozebírány jednotlivé nástroje marketingového mixu a specifika marketingu v sektoru služeb. V praktické části je zhodnocen marketingový mix a provedena SWOT analýza kaváren Starbucks coffee …více
Abstract:
The issue of my bachelor's thesis Marketing in the service sector is an analysis of the current status using each tools of the marketing mix in the selected segment of services and its evaluation. In the theoretic part there is an analysis of each tools of the marketing mix and specifics of marketing in the sector of services. The practical part valorizes the marketing mix and analysis of Starbucks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Petr Svoboda
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40566

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management