Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii – Bc. Anna Přibylová
Bc. Anna Přibylová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Factors influencing customers' behaviour in gastronomy
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje faktorům ovlivňující chování zákazníků v gastronomii. Zaměřuje se na spotřební chování jedince, preference, potřeby a pohled na svět. Na základě sběru dat prostřednictvím kvantitativní metody dotazníkového šetření, byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by mohly být využity pro zvolení vhodné a efektivní strategie pro zlepšení reputace, dobrého jména a pověsti podniku …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the factors influencing customer behaviour in gastronomy. It focuses on the individual's consumption behaviour, preferences, needs and world view. Based on the data collection through quantitative questionnaire survey method, suggestions and recommendations were made that could be used to choose an appropriate and effective strategy to improve the reputation, goodwill …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/z0ozp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘIBYLOVÁ, Anna. \textit{Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wv64rr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Vliv uživatelských hodnocení na zákazníka při výběru restaurace
Daniel Demarteni -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková