Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii – Bc. Anna Přibylová
Bc. Anna Přibylová
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Factors influencing customers' behaviour in gastronomy
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje faktorům ovlivňující chování zákazníků v gastronomii. Zaměřuje se na spotřební chování jedince, preference, potřeby a pohled na svět. Na základě sběru dat prostřednictvím kvantitativní metody dotazníkového šetření, byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by mohly být využity pro zvolení vhodné a efektivní strategie pro zlepšení reputace, dobrého jména a pověsti podniku …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the factors influencing customer behaviour in gastronomy. It focuses on the individual's consumption behaviour, preferences, needs and world view. Based on the data collection through quantitative questionnaire survey method, suggestions and recommendations were made that could be used to choose an appropriate and effective strategy to improve the reputation, goodwill …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/z0ozp/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Kocourek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Vliv uživatelských hodnocení na zákazníka při výběru restaurace
Daniel Demarteni -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková