Ing. Barbora Cupánková

Diplomová práce

Lidské zdroje v callcentru a jejich řízení

Human resources in callcenter and their management
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Lidské zdroje v call centru a jejich řízení" je problematika fluktuace zaměstnanců v podniku.Teoretickou část jsem zaměřila na obecný rozbor problematiky fluktuace a blíže se orientuji na pracovní motivaci a pracovní spokojenost, jako činitele,které ovlivňují její míru. V praktické části pak popisuji fluktuaci v konkrétním podniku a zjišťuji aktuální stav orientace vybrané …více
Abstract:
The subject of my thesis "Human resources in call centre and their management" is problem of employee fluctuation in the company. My theoretic part is directed on common analysis of problem of employee fluctuation and my specify orientation is job motivation and job satisfaction, like agents, that influence its measure. In my practical part I describe fluctuation in concrete company and detect the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta