Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci – Bc. Jitka Červenková, DiS.
Bc. Jitka Červenková, DiS.
Master's thesis
Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci
Sales promotion of healthy products in a selected retail chain
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením vybraných nástrojů in-store materiálů v různých grafických návrzích pro kategorii zdravé výživy. Teoretická část nejprve popisuje a blíže specifikuje nástroje podpory prodeje. Významná část je věnována in-store komunikaci a s ní spojeným pojmem vizuální marketing, který se zaměřuje na asociace a vhodnou volbu barev. Dále je nastíněn pojem merchandising a s …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of selected in-store materials in different graphic designs for the health food category. The theoretical part describes and specifies the sales promotion tools. A significant part is dedicated to the in-store communication with the connected concept of visual marketing, which is focused on the associations and the appropriate selection of colours. Further …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/naaay/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The impact of POS materials on sales: LEGO Nexo Knights 2016 campaign in toy specialist stores
Veronika Kinštová -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Jiří Němec -
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
Natálie Havlíčková -
In-store komunikace
Karolina Stoklasová -
Développement et tendances actuelles dans le marketing de mode de vie sain en mettant l'accent sur les activités de marketing dans le domaine du fitness
Martina LINKOVÁ -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová