Klára Jakubcová

Diplomová práce

Analýza trhu PR agentur v ČR v letech 2013-2015

Market analysis of PR agencies in Czech Republic in the period 2013 - 2015
Anotace:
Práce analyzuje trh public relations v České republice mezi lety 2013 až 2015 na základě dostupných dat. Data pocházejí z oborového průzkumu pro Asociaci PR agentur a z účetních uzávěrek vybraných agentur. Hlavní hypotéza je, že tržní struktura na českém trhu PR agentur je monopolistická konkurence, protože je zde nehomogenní produkt, velké množství agentur, žádné vstupní bariéry a agentury nemají …více
Abstract:
The work analyzes market of public relations in the Czech Republic in the period from 2013 to 2015 based on the available data. Data come from research for The Association of PR Agencies (APRA) and from the balance sheets of selected agencies. The main hypothesis says, there is a monopolistic competition on the Czech market of PR agencies, because there is homogenous product, a large number of agencies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
  • Vedoucí: Marek Loužek
  • Oponent: Soňa Křítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53293