Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Bc. Anna Kotvasová
Bc. Anna Kotvasová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communication for selected target group-seniors
Abstract:
V první části této práce, kterou je část teoretická, bude vymezeno, na jakou cílovou skupinu se práce zaměřuje – seniory. Tato skupina bude popsána z demografického a sociologického hlediska a bude provedena dílčí segmentace. Další kapitola se bude věnovat životnímu stylu seniorů a co patří k jejich nejčastějším aktivitám. Dále se teoretická část zaměří na marketing, jeho definici, základní pojmy a …moreAbstract:
In the first part of this thesis, the theoretical part, will be defined who is targeted group for this thesis, which are senior citizens. This targeted group will be described from demographic point of view and from point of view of sociology and segmentation will be conducted. Next chapters will focus on the lifestyle of the elderly and what are their free time activities. The rest of the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aeqca/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová