Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Bc. Anna Kotvasová
Bc. Anna Kotvasová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communication for selected target group-seniors
Anotace:
V první části této práce, kterou je část teoretická, bude vymezeno, na jakou cílovou skupinu se práce zaměřuje – seniory. Tato skupina bude popsána z demografického a sociologického hlediska a bude provedena dílčí segmentace. Další kapitola se bude věnovat životnímu stylu seniorů a co patří k jejich nejčastějším aktivitám. Dále se teoretická část zaměří na marketing, jeho definici, základní pojmy a …víceAbstract:
In the first part of this thesis, the theoretical part, will be defined who is targeted group for this thesis, which are senior citizens. This targeted group will be described from demographic point of view and from point of view of sociology and segmentation will be conducted. Next chapters will focus on the lifestyle of the elderly and what are their free time activities. The rest of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aeqca/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová