Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ – Aneta Salitrníková
Aneta Salitrníková
Master's thesis
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Inquiry-Based Education in the Fourth Year of Elementary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá realizací koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání ve 4. ročníku ZŠ v přírodovědných předmětech. Teoretická část práce si klade za cíl sumarizovat poznatky o této koncepci a představit možné pedagogické strategie v rámci konstruktivistického přístupu ve výuce. Empirická část práce má kvalitativní charakter. Výzkum byl realizován s využitím metod obsahové analýzy tematických …moreAbstract:
This thesis is engaged in realization of Inquiry Based Science Education in the 4th grade of elementary school. The target of this thesis is summarizing of theoretical "starting points" of Inquiry Based Science Education and clarify application of this concept in the 4th grade of elementary school. The empirical part of this thesis has a qualitative character. The research was realized based on uses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SALITRNÍKOVÁ, Aneta. \textit{Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/wvmyzl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Salitrníková, Aneta. Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Badatelsky orientovaná výuka v zeměpisu na základní škole s přesahem do osobní zkušenosti žáka
Petr Schovanec -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury
Michaela HANOVÁ -
Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Jitka Datinská -
Speciálně pedagogické strategie a přístupy k zvládání agrese žáků s mentálním postižením
Lucie PAPRSKÁŘOVÁ