Lucie Krikelová

Bachelor's thesis

Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z

Sexism in Advertising and its Influence on Purchasing Decisions of Generation Z
Abstract:
Krikelová, Lucie. Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sexismu v reklamě na nákupní rozhodování generace Z. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, zda sexismus v reklamě ovlivní nákupní rozhodnutí generace Z pozitivně či negativně. Teoretická část je věnována literární …more
Abstract:
Krikelová, Lucie. Sexism in Advertising and its Influence on Purchasing Decisions of Generation Z. Bachelor's thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. This bachelor's thesis discusses the influence of sexism in advertising on the purchase decisions of generation Z. The main goal of this bachelor's thesis is to find out whether sexism in advertising affects the purchase decisions of genera-tion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2024
  • Supervisor: Ing. Jiří Černý
  • Reader: Radka Klvaňová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade