Vliv off-line reklamy na návštěvnost webové stránky – Vojtěch Solnický
Vojtěch Solnický
Bachelor's thesis
Vliv off-line reklamy na návštěvnost webové stránky
An influence of offline advertising on website traffic
Abstract:
V práci je zkoumána časová řada návštěvnosti webové stránky, pomocí krabičkových a spojnicových grafů. Na organické návštěvnosti, což je část celkové návštěvnosti, je proveden F-test sezónnosti, který sezónnost prokazuje, následně je tato časová řada od sezónnosti očištěna pomocí metody X-13 ARIMA. Dále je zkoumán vliv investic do offline reklamy na organickou návštěvnost. Pomocí Dickey-Fulerova testu …moreAbstract:
The time series of sessions on web site is investigated in the paper with using box and line plots. On organic traffic, which is part of the main time serie of sessions, is aplicated F-test of seasinality which proves presence of seasonality. The seasonality is removed from time searie by X-13 ARIMA method. The influence of offline advertising on organic traffic of the website is investigated in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70590
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Tomáš Löster
- Reader: Ondřej Šimpach
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70590
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika a ekonometrie
Theses on a related topic
-
Výkonnostní optimalizace prezentačního webu pro kreativní odvětví
Michal Váňa -
SEO audit a obsahová analýza vybraného webu
Martin Beneš -
Optimalizace prezentačního webu pro fulltextové vyhledávače
Tereza Háčková -
Optimalizace webu pro vyhledávače jako marketingový nástroj
Simona Pajerská -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Porovnání online a offline reklamy
Kateřina Málková -
Vytvoření modelů procesorů pomocí ADL jazyka
Dominik Steinhauser -
Vytvoření modelu procesoru pomocí ADL jazyka
Kristián Ostatník