Pavlína Hovorková

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou cílové skupiny – dětmi a mládeží, a to jako spotřebiteli a jeho ovlivnitelností marketingovou komunikací. Teoretická část vymezuje pojmy jako je marketingová komunikace a psychologie spotřebitele. Dále se zabývá efekty reklamního působení na cílovou skupinu. Praktická část zkoumá charakteristiku, metodologii hodnocení reklamních a televizních …více
Abstract:
Abstract This bachelor thesis deals with the characteristics of the target group - children and adolescents, as a consumer and its influential marketing communication. The theoretical part defines terms such as marketing communication and consumer psychology. It also deals with the effects of advertising effect on the target group. The practical part examines the characteristics, methodology of evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní