Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Pavlína Hovorková
Pavlína Hovorková
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou cílové skupiny – dětmi a mládeží, a to jako spotřebiteli a jeho ovlivnitelností marketingovou komunikací. Teoretická část vymezuje pojmy jako je marketingová komunikace a psychologie spotřebitele. Dále se zabývá efekty reklamního působení na cílovou skupinu. Praktická část zkoumá charakteristiku, metodologii hodnocení reklamních a televizních …víceAbstract:
Abstract This bachelor thesis deals with the characteristics of the target group - children and adolescents, as a consumer and its influential marketing communication. The theoretical part defines terms such as marketing communication and consumer psychology. It also deals with the effects of advertising effect on the target group. The practical part examines the characteristics, methodology of evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dpb2c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Děti a mladiství jako klienti sociálních služeb a jejich pohled na sociální práci a práci sociálního pracovníka
Kamila PETROVÁ -
A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children
Marek Žerníček -
Marketing cílený na děti
Petra Duchoslavová -
Assesment of Market Potential of 3D Body Scanners within the Target Group of 3D Print Stores
Julian Martini -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
20 let vývoje marketingové komunikace v ČR 1989-2010
Lucie Vavřínová -
Psychologická charakteristika působení marketingové komunikace na seniory
Lenka Demlová