Hana Koreňová
Bachelor's thesis
Franchising ako metóda vstupu na trh
Franchising jako forma vstupu na trh
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaobírá tématem "franchising jako forma vstupu na trh". Ve dvou částech, teoretické a praktické, jsem v práci charakterizovala formy expanze na zahraniční trhy s důrazem na franchising a na příkladu jedné ze světově nejúspěšnější franchis, společnosti SUBWAY, jsem ukázala, jak franchisingový koncept funguje. Pomocí dotazníku a SWOT analýzy jsem defiovala problémy, kterým musí …moreAbstract:
My Bachelor thesis analyzes franchising as the method of market entering.The analysis consists of two parts, theoretical and practical. The forms of expansion to the foreign markets are defined, while the accent is put on the franchising. SUBWAY, one of the world's most successful franchise companies, is taken to show how the concept operates. I tried to point out the problems which a young company …moreAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá témou "franchising ako forma vstupu na trh." V dvoch častiach, teoretickej a praktickej, som v práci charakterizovala formy expanzie na zahraničné trhy s dôrazom na franchising a na príklade jednej zo svetovo najúspešnejších franchis, spoločnosti SUBWAY, som ukázala ako franchisingový koncept funguje. Pomocou dotazníku a SWOT analýzy som definovala problémy, ktorým …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16259
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2009
- Supervisor: Lenka Turnerová
- Reader: Petra Grossová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16259
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
EXPANZIA STORYOUS NA ZAHRANIČNÉ TRHY
Dávid Nagy -
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Problematika expanze na zahraniční trhy na příkladu firmy HoppyGo, s.r.o.
Magdaléna Fejfarová -
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Expanze na Slovenský trh: Zaměření na projekt komunitního pronájmu bydlení
David Hakl -
Podnikatelský záměr expanze na zahraniční trhy
Jaromír Tomšů -
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Filip Novák