Analýza přístupu bank ke klientům – Ing. Eva Rampulová
Ing. Eva Rampulová
Bakalářská práce
Analýza přístupu bank ke klientům
Bank customer care analysis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza přístupu bank ke klientům“ je rozbor a vzájemné porovnání péče bank o jejich klienty. Práce je rozdělena na čtyři části. První část je zaměřena na bankovnictví od jeho počátku až po současnost. V druhé části jsem se věnovala péči o zákazníka a řízení vztahu se zákazníky z pohledu teorie marketingu. Ve třetí části jsem analyzovala a vzájemně porovnávala spokojenost …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis “Bank customer care analysis” is to analyze and comparison banks and their customer care. The work is structured into four sections. First part is oriented on the banking system from its beginning till present. The second part contains customer care from the marketing theory point of view. In the third section I analyzed and compared customer satisfaction with bank …víceKlíčová slova
Banka Bankovní poplatky CRM (řízení vztahů se zákazníky) EPSI Index (index spokojenosti klienta) Klient Péče o zákazníka Segmentace Transparentnost Bank Bank fees Customer Customer care Customer Relationship management (CRM) EPSI Index (Extended Performance Satisfaction Index) Segmentation Transparency
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mpr3x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Determinanty spokojenosti klientů se službami ve vybrané oblasti veřejného sektoru
Hana Juříková -
Kritéria spokojenosti s veřejnými službami
Michal Vlášek -
Analýza spokojenosti klientů v bance
Lenka Hrstková -
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu
Michaela Skalníková -
Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě (Česká spořitelna)
Roman Švéda -
Měření spokojenosti středoškolských studentů s tanečními kurzy
Vít Kraina -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut