Ing. Eva Rampulová

Bakalářská práce

Analýza přístupu bank ke klientům

Bank customer care analysis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza přístupu bank ke klientům“ je rozbor a vzájemné porovnání péče bank o jejich klienty. Práce je rozdělena na čtyři části. První část je zaměřena na bankovnictví od jeho počátku až po současnost. V druhé části jsem se věnovala péči o zákazníka a řízení vztahu se zákazníky z pohledu teorie marketingu. Ve třetí části jsem analyzovala a vzájemně porovnávala spokojenost …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Bank customer care analysis” is to analyze and comparison banks and their customer care. The work is structured into four sections. First part is oriented on the banking system from its beginning till present. The second part contains customer care from the marketing theory point of view. In the third section I analyzed and compared customer satisfaction with bank …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta