Ing. Eva Rampulová
Bachelor's thesis
Analýza přístupu bank ke klientům
Bank customer care analysis
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Analýza přístupu bank ke klientům“ je rozbor a vzájemné porovnání péče bank o jejich klienty. Práce je rozdělena na čtyři části. První část je zaměřena na bankovnictví od jeho počátku až po současnost. V druhé části jsem se věnovala péči o zákazníka a řízení vztahu se zákazníky z pohledu teorie marketingu. Ve třetí části jsem analyzovala a vzájemně porovnávala spokojenost …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis “Bank customer care analysis” is to analyze and comparison banks and their customer care. The work is structured into four sections. First part is oriented on the banking system from its beginning till present. The second part contains customer care from the marketing theory point of view. In the third section I analyzed and compared customer satisfaction with bank …moreKeywords
Banka Bankovní poplatky CRM (řízení vztahů se zákazníky) EPSI Index (index spokojenosti klienta) Klient Péče o zákazníka Segmentace Transparentnost Bank Bank fees Customer Customer care Customer Relationship management (CRM) EPSI Index (Extended Performance Satisfaction Index) Segmentation Transparency
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mpr3x/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Finance and Accounting / Finance
Theses on a related topic
-
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Determinanty spokojenosti klientů se službami ve vybrané oblasti veřejného sektoru
Hana Juříková -
Kritéria spokojenosti s veřejnými službami
Michal Vlášek -
Analýza spokojenosti klientů v bance
Lenka Hrstková -
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu
Michaela Skalníková -
Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě (Česká spořitelna)
Roman Švéda -
Měření spokojenosti středoškolských studentů s tanečními kurzy
Vít Kraina -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut