Eva Rabasová
Master's thesis
Knižní marketing
Book marketing
Anotácia:
Obsahem této diplomové práce je popis a analýza současného stavu knižního marketingu v České republice a jejím cílem je prostřednictvím případové studie zjistit, jaké úrovně dosahuje. V textu jsou nejprve uvedeny základní teoretické poznatky z oblasti marketingu, dále je popsán stav českého knižního trhu, jeho struktura produkce, historie, objem prodeje a jeho jednotliví aktéři. Na tento teoretický …viacAbstract:
The thesis describes and analyzes the current situation of book marketing in the Czech Republic and attempts to evaluate its quality. Firstly, basic concepts related to marketing are defined, and then the Czech book market conditions, such as structure of production, history, sales volume and individual actors, are described. This theoretical ground is followed by a practical part where specifics of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65988
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: Jan Hanzlík
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65988
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Malí nakladatelé a český knižní trh
Anna Štičková -
Využití marketingu k personalizaci produktů ve společnosti Knihy Dobrovský s.r.o.
Jitka Dudychová -
Reportážní knihy z vydavatelství Absynt (strategie, redakční příprava, marketing, ohlasy)
Anna KUPČÁKOVÁ -
Moderní trendy v marketingu knih a knihoven
Veronika Kociánová -
Marketing knih
Marek PŘÍBRAMSKÝ