Školní dialog v hodinách mateřského jazyka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Zdeňka Mlčochová
Mgr. Zdeňka Mlčochová
Master's thesis
Školní dialog v hodinách mateřského jazyka na 1. stupni ZŠ
School dialogue in mother tangue lessons at first stage of basic school.
Anotácia:
Diplomová práce „Školní dialog v hodinách mateřského jazyka na 1. stupni ZŠ“. Diplomová práce se zabývá otázkou spisovného českého jazyka ve vyučovacích hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývá českým národním jazykem a problematikou dialektu. Pozornost je věnována i osobnosti učitele a dialogu ve škole. Praktická část se zabývá …viacAbstract:
Diploma thesis “School dialogue in the lessons of mother tongue at Primary (Junior) School“. This diploma thesis deals with the question of literary Czech language in the lessons of Czech language at Primary School. It is divided into the theoretical and the practical parts. The theoretical part deals with Czech national language and the problems of dialects. An attention is focused on the individuality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ael22/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost učitele a současné pojetí výuky literární výchovy na základních školách
Alena Valíčková -
Dramatická výchova jako metoda práce učitele na 1. stupni ZŠ
Barbora Smetanová -
The Use of Literary Texts in Secondary Classes
Kateřina Bieliková -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Život a postavení učitelů primárního vzdělávání za první Československé republiky a jejich komparace se současností
Kristina Perná -
Czech high school students' foreign language anxiety and its impact on their English oral examination performance
Jan Plachý -
Čeština seniorů v neformálním dialogu
Helena HANUŠOVÁ -
Možnosti překladu obecné češtiny do ruštiny v umělecké literatuře
Stanislava Adámková