Digitální start-upy v prostředí České republiky – Patrik ROZUM
Patrik ROZUM
Bakalářská práce
Digitální start-upy v prostředí České republiky
Digital start-ups in the environment of the Czech republic
Anotace:
Tato Bakalářská práce se zabývá třemi start-upy, a to přesněji Edhance, Digitoo a Mews. Zaměřuje se na jejich představení, způsob financování a následnou ukázkou, jak každý produkt vypadá. Hlavním cílem této bakalářské práce bylo definovat pojmy spojené se start-upy, vybrat start-upy pro podrobnou analýzu a popsat je, analyzovat vývoj a situaci u vybraných start-upů a formulovat doporučení. V poslední …víceAbstract:
This Bachelor's thesis deals with three start-ups, namely Edhance, Digitoo, and Mews. It focuses on their introduction, method of financing, and subsequent demonstration of what each product looks like. The main objective of this bachelor thesis was to define terms related to start-ups, select start-ups for detailed analysis and describe them, analyze the development and situation of the selected start …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. et Ing. Jiří Pešík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROZUM, Patrik. Digitální start-upy v prostředí České republiky. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Projektové řízení / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Remote Sales Strategy for Early-Stage B2B SaaS Start-Up
Lukas Pivarník -
Marketingová strategie pro podnik typu start-up
Vít Pavlík -
Digitální marketing pro start-upy s aplikací na projekt Foodly Food
Martin Pichlík -
Oceňování start-upu Meltitops
Karolína Jelínková -
Růst start-upu působícího na trhu s módou: příčiny a bariéry
Jitka Došková -
Marketingový plán start-upu založený na crowdfundingu
Michael Branný -
Valuace start-upů v různých fázích životního cyklu
Daniil Turchin -
Start-up oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem
Viktorie Fojtíková