Bc. Zuzana KRČOVÁ

Bachelor's thesis

Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu ke spotřebiteli

Telemarketing as an effective tool of communications in the relation to the customer
Abstract:
Přiblížení telemarketingu jsko pojmu, práce operátorů, podstata telemarketingu ve vztahu ke spotřebiteli. Popis pravidel a zásad při obchodním telefonování.
Abstract:
the aim of this work is to put near the word telemarketing as an conception, how it works, except the work of operator, to find an essence of telemarketing in relation to customer
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2629

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2006
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRČOVÁ, Zuzana. Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu ke spotřebiteli. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.