Bc. Zuzana KRČOVÁ

Bakalářská práce

Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu ke spotřebiteli

Telemarketing as an effective tool of communications in the relation to the customer
Anotace:
Přiblížení telemarketingu jsko pojmu, práce operátorů, podstata telemarketingu ve vztahu ke spotřebiteli. Popis pravidel a zásad při obchodním telefonování.
Abstract:
the aim of this work is to put near the word telemarketing as an conception, how it works, except the work of operator, to find an essence of telemarketing in relation to customer
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2629

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRČOVÁ, Zuzana. Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu ke spotřebiteli. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.