Petra Petříková

Master's thesis

Analýza marketingové strategie společnosti KMOTR – Masna Kroměříž a.s.

Analysis of the marketing strategy of the company KMOTR – Masna Kroměříž a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat marketingovou strategii společnosti KMOTR -- Masna Kroměříž, a.s., jež patří mezi přední producenty trvanlivých masných výrobků na českém trhu. Zabývá se postavením firmy v rámci konkurenčního prostředí a dále postojem spotřebitelů k této značce, a to jak individuálně, tak ve srovnání se ostatními značkami produktů stejného typu. Podkladem pro zpracování této analýzy …more
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to analyze the marketing strategy of the company KMOTR - Masna Kromeříž a.s. that is one of the leading producers of preserved meat products on the Czech market. It deals with the position of the firm within its competitive environment and with consumer attitudes toward the brand, both individually and in comparison with other brands of the same product type. The analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 10. 2014
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Emma Laurencikova

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58128

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod