Analýza marketingové strategie společnosti KMOTR – Masna Kroměříž a.s. – Petra Petříková
Petra Petříková
Master's thesis
Analýza marketingové strategie společnosti KMOTR – Masna Kroměříž a.s.
Analysis of the marketing strategy of the company KMOTR – Masna Kroměříž a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat marketingovou strategii společnosti KMOTR -- Masna Kroměříž, a.s., jež patří mezi přední producenty trvanlivých masných výrobků na českém trhu. Zabývá se postavením firmy v rámci konkurenčního prostředí a dále postojem spotřebitelů k této značce, a to jak individuálně, tak ve srovnání se ostatními značkami produktů stejného typu. Podkladem pro zpracování této analýzy …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis is to analyze the marketing strategy of the company KMOTR - Masna Kromeříž a.s. that is one of the leading producers of preserved meat products on the Czech market. It deals with the position of the firm within its competitive environment and with consumer attitudes toward the brand, both individually and in comparison with other brands of the same product type. The analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58128
Thesis defence
- Date of defence: 22. 10. 2014
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Emma Laurencikova
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan