Korporátní klientela a její specifika v českém hotelnictví – Bc. Karolína Křížová
Bc. Karolína Křížová
Bakalářská práce
Korporátní klientela a její specifika v českém hotelnictví
The Specifics of Corporate Clients in Czech Hospitality
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku korporátní klientely a možnosti jejího oslovení. Součástí práce je identifikace potřeb a požadavků těchto klientů s následným vytvořením návrhů pro jejich oslovení a uspokojení identifikovaných potřeb. V rámci práce je vhodné vycházet z vnitropodnikových dat, případně také přímého dotazování vybraných klientů.Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the characteristics of the corporate clientele and the various possibilities of reaching them. There is focus on the identification of the needs and requirements of this clientele with the subsequent creation of proposals to address them and satisfy the identified needs. The work is based on internal company data and direct questioning of selected clients.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/z5xhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘÍŽOVÁ, Karolína. \textit{Korporátní klientela a její specifika v českém hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wwuyai/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové z pohledu cestujících
Robert Štábl -
Kvalita poskytování terénních sociálních služeb
Eliška Brabcová -
Kvalita služeb ve vybraném hotelu
Lilija Olijnyk -
Kvalita služeb ve zdravotnictví
Adéla Kosková -
Kvalita života seniorů v zařízeních pobytových sociálních služeb v době současné pandemické situace na příkladu vybraného poskytovatele
Šárka Nováčková -
Kvalita poskytování auditorských služeb
Jana Zemanová -
Analýza kvality poskytovaných služeb v hostelu Czech Inn v Praze
Daria Sorokina -
Analýza ubytovacích a stravovacích služeb a jejich kvalita v Podkrkonoší
Michal Militký