Jan Hadrava

Bachelor's thesis

Vliv reklamního sdělení na "nezákazníky"

The impact of the advertising message on the potential customer in the online environment
Anotácia:
Cílem této práce je zjistit vliv reklamních sdělení na potenciální spotřebitele vegetariánských a veganských produktů. Práce se zaměřuje na to, která poten-ciální skupina je mezi respondenty nejvhodnější pro omezení živočišných pro-duktů a pro zařazení veganských a vegetariánských produktů do svého jídel-níčku. Dále se porovnává vliv sociální a produktové reklamy na těchto skupi-nách a zkoumají se …viac
Abstract:
This study aims to determine the influence of advertising messages on potential consumers of vegetarian and vegan products. The work focuses on which potential group among the respondents is the most suitable for limiting animal products and for including vegan and vegetarian products in their diet. It also compares the influence of social and product advertising on these groups and examines their …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedúci: Klára Šimůnková
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88857

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Management