Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination – Bc. Klára Menšíková
Bc. Klára Menšíková
Diplomová práce
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Faktory, které ovlivňují rozhodovací proces zákazníků při výběru cílové destinace.
Anotace:
Menšíková, K., Faktory, které ovlivňují rozhodovací proces zákazníků při výběru cílové destinace. Diplomová práce. Brno: PEF MENDELU, 2020.Diplomová práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují rozhodovací proces zá-kazníka v cestovním ruchu, při výběru destinace. Jejím cílem je identifikovat tyto faktory a jejich důležitosti pro zákazníka. Sběr dat byl proveden pomocí dotazní-kového šetření. Na …víceAbstract:
Menšíková, K., Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination. Diploma thesis. Brno: FBE MENDELU, 2020.The diploma thesis is focused on factors that influence the decision-making pro-cess of a customer in tourism when choosing a destination. Its aim is to identify these factors and their importance for the customer. Data collection was done by questionnaire survey …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MENŠÍKOVÁ, Klára. \textit{Factors influencing the customer decision-making process when choosing a~destination}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/wx0q2z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Evropská studia AJ
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
La gestion de destination étude de la région Liptov
Pavlína ČAJKOVÁ -
Destination Management System (DMS) jako nástroj řízení turistického regionu
Roman Malý -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová