Úloha strategického plánování v podniku – Bc. Kateřina Polanská
Bc. Kateřina Polanská
Master's thesis
Úloha strategického plánování v podniku
The role of the strategic planning
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na úlohu strategického plánování v podniku. Analyzovanou společností byl CIUR a.s., který se zabývá vývojem, výrobou a prodejem celulózových vláken z recyklovaného papíru. Hlavním cílem bylo provést komplexní analýzu strategie firmy CIUR a.s. na tuzemském trhu, posoudit její konkurenceschopnost a navrhnout doporučení pro další rozvoj firmy. V teoretické části …moreAbstract:
In my Diploma Thesis I have focused on Strategic Planning. I have analyzed this type of planning in a company called CIUR a.s. which does business in the field of cellulose fibers made from recycled paper including development of such techniques, production and subsequent sale of its products. The main goal of this Thesis was the comprehensive analysis of CIUR a.s. strategy on the Czech market, evaluate …moreKeywords
Strategie strategické plánování strategická analýza externí a interní analýza SWOT analýza mise vize strategické cíle strategické scénáře strategický controlling izolace Strategy strategic planning strategic analysis external and internal analysis SWOT analysis mission vision strategic targets strategic scenarios strategic controlling isolation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uvg0s/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Jarmila Ircingová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
An annotated translation of a previously untranslated non-literary English text into Czech and text analysis
Martin RUDZKI -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki