Mediální obraz ženy ve vybraných ženských lifestylových časopisech – Kristýna KUBÁNKOVÁ, DiS.
Kristýna KUBÁNKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Mediální obraz ženy ve vybraných ženských lifestylových časopisech
Media image of women in selected women's lifestyle magazines
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jaký obraz ženy je nám předkládán vybranými lifestylovými ženskými časopisy. Práce vychází z předpokladu, že mediální obraz ženy je zatížen genderovými stereotypy. Bude tedy zkoumáno, jaký obraz ženy nám časopisy předkládají a jaké jsou nejtypičtější role, do kterých jsou ženy stylizovány. V teoretické části budou představeny ženské lifestylové časopisy jako specifický typ média …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the image of women presented to us by selected women's lifestyle magazines. The thesis is based on the assumption that the media image of women is burdened with gender stereotypes. Therefore, it will be examined what image of women the magazines present and what are the most typical roles into which women are stylized. The theoretical part will introduce women …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Kubát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÁNKOVÁ, Kristýna. Mediální obraz ženy ve vybraných ženských lifestylových časopisech. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Mediální obraz ženy v klasických ženských časopisech - Vlasta a Femme Actuelle (komparativní obsahová analýza)
Alice Dvořáková -
Proměny mediálního obrazu ženské figury v tištěné reklamě: analýza reprezentačního mechanismu
Irena Varaďová -
Obsahová analýza časopisu Praktická moderní žena z hlediska genderu
Radka SPURNÁ -
Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue
Pavlína Hamouzová -
Prezentace ideálu ženské krásy západní společnosti ženskými časopisy a vliv jeho zobrazování
Viviana Bordásová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák