Strategie komunikace vinařské turistiky v regionu jižní Moravy – Simona Nevědělová
Simona Nevědělová
Bachelor's thesis
Strategie komunikace vinařské turistiky v regionu jižní Moravy
Communication strategy of wine tourism in the South Moravia region
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií služeb vinařské turistiky v regionu jižní Moravy. Jejím cílem bylo navrhnout komunikační strategii pro vinařství vstupující na trh se službami vinařské turistiky. Zároveň bude strategie vhodná i pro méně známé stávající vinařství, které by rádo své vinařství zviditelnilo. Práce byla vypracována na základě primárních dat, která byla získána od zástupců …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with communication strategy of wine tourism services in the South Moravian region. Its aim was to propose communication strategy for wineries entering the wine tourism services market. The strategy will also be suitable for smaller existing winemakers who would like to bring more exposure to their wineries. This work was drawn up on the basis of primary data obtained from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEVĚDĚLOVÁ, Simona. \textit{Strategie komunikace vinařské turistiky v~regionu jižní Moravy}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/wx7q0k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
The Comparison and Analysis of Different English Courses at Language Schools in the Region of Moravia
Monika ŠIMONÍKOVÁ -
Kvalitativní výzkum sociálních komunit vinařů ve vinařské oblasti Morava
Barbora Dvorníková -
Využití sociálních sítí ve vinařské turistice vinařské oblasti Morava
Natálie Stávková -
Analýza vín originální certifikace z vinařské oblasti Morava
Ondřej Němeček -
ODRŮDY RÉVY VINNÉ A CHARAKTERISTIKA ODRŮDOVÝCH VÍN VE VINAŘSKÉ OBLASTI JIŽNÍ MORAVA
Kristýna Wejnarová -
Stanovení biogenních aminů ve vínech odebraných v oblasti Morava
Tereza Koláčková -
Champagne versus Morava
Martin Babič -
Alto Adige - nejsevernějsí italská vinařská oblast
Michal Bureš