Simona Nevědělová

Bakalářská práce

Strategie komunikace vinařské turistiky v regionu jižní Moravy

Communication strategy of wine tourism in the South Moravia region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií služeb vinařské turistiky v regionu jižní Moravy. Jejím cílem bylo navrhnout komunikační strategii pro vinařství vstupující na trh se službami vinařské turistiky. Zároveň bude strategie vhodná i pro méně známé stávající vinařství, které by rádo své vinařství zviditelnilo. Práce byla vypracována na základě primárních dat, která byla získána od zástupců …více
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with communication strategy of wine tourism services in the South Moravian region. Its aim was to propose communication strategy for wineries entering the wine tourism services market. The strategy will also be suitable for smaller existing winemakers who would like to bring more exposure to their wineries. This work was drawn up on the basis of primary data obtained from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod